10 Μαρ 2009

Απο Μύθο Ποίηση





Και μετά από την τελευταία ανάρτηση του Πάτριοτblogger μου είπα να το ελαφρύνω το κλίμα και να παραθέσω ένα ποιηματάκι της στιγμής,μονοπάτ κιούτ,τσάκ μπάμ,εξπρέςς

ο Billiaδόρος

Μια φορά κι έναν καιρό
στο όρος Παναχαικό
μεγάλωσε ένα παιδί
με μυαλό κατακτητή

πήγε παντού,είδε πολλά
τα κανε όλα αχταρμά
στο τέλος σκέφτηκε πολύ
και αποφάσισε να δεί

την τύχη του στην καφετζού
που ήταν πρώην ταξιτζού
αλλά η ανεργία γαρ
της έδωσε τ'όνομα Ομάρ

δεν ήταν καλλιτεχνικό
είχε και λίγο ξενικό
της πρότεινε ο Μπίλις τώρα
"ωρέ γιατι να μη σε λέν Μόρα?"

έτσι αυτή τον ερωτεύτηκε
τρελά τον καψουρεύτηκε
και κάθε νύχτα απο κεί
στα όνειρα του περπατεί

:P
:P
:D
:D




9 σχόλια:

  1. ω τι τιμή να σου γράφει ποίημα η πάτριοτ!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μόνο Πάτυ κιουτ δεν είχε αυτό το ποίημα... όλα τα άλλα κομπλέ... συγχαρητήρια, δεν έχω λόγια πραγματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να πω για οποιον δεν καταλαβει τι ειναι η ΜΟΡΑ,ειναι και καλα μια σκια που ερχεται στον υπνο σου το βραδυ και σε στοιχειωνει κετς.Και ο Μπιλις τη φοβαται :P Ετσι λεει ο Μυθος,αλλα οπου υπαρχει Μυθος υπαρχει και η Απομυθοποιηση του :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστω παΛιΚΑρι μου,θα ρθει και η σειρα σου το ΣΚ,πιριμινι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νιώθω βαθύτατα συγκινημένος να έχω ένα ποίημα ειδικά αφιερωμένο σε μένα!!! :D

    θα το λέω κάθε βράδυ πριν κοιμάμαι για να φτιάξω ασπίδα προστασίας στην Μόρα!!! χαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχα ακούσει κι εγώ γι αυτον τον μύθο της Μόρας,η γιαγιά μου έλεγε κάτι ιστορίες γι αγρίους!!Πολύ πλάκα το ποιηματάκι Kάθριν,ωραία η αντίφαση Ομάρ-Μόρα,έτσι το εξέλαβα δηλαδή!Μπράβο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @RedHotTsillyPepper θα βγει και σε μπλουζακι το ποιημα να το δινεις στις θαυμαστριες :P

    @φορέβα έφτασες να κάνεις και ανάλυση?omg :P thanks πάντως :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή