22 Μαρ 2009

Συνέντευξη με έναν βρυΚΆΛακα



Η Spamworks και οι Spamokefalies παρουσιάζουν σε πρώτη παγκόσμια blogαποκλειστικότητα μια συνέντευξη πέραν των ανθρώπινων προσδοκιών,μια συνέντευξη που επιβεβαιώνει τον κανόνα "..There is no such thing",με τον ένα και μοναδικό Moderator-μεταφραστή-επιμελητή-Διορθωτή-μέγα Καλαμπουρτζή,τον Κωλοτέλειο dr Horrible but sooooo cuuuutible κατά κόσμο Kal_El_77,κατα συρροήν Μάκης,κατ'εμέ κουμπάρος,κατά κανόνα Καλαμάκης,εμπρός MARS:


1)Πώς αναΚΑΛυψες το GTVS?

Σε κάτι ανασκαφές,τυχαία,έψαχνα για υπότιτλους της Κάντι Κάντι και της Sailor moon...a

2) Πόσες σειρές μεταφράζεις και ποια ήταν η πρώτη σειρά;

Τώρα ασχολούμαι με δύο και σύντομα με ακόμα δύο,η πρώτη φορά που ασχολήθηκα με υπότιτλους ήταν για ένα επεισόδιο του Supernatural (2x03),γιατί ήθελα να τα κάψω σε dvd και έβλεπα οτι αργούσαν (λιτσεράς :P),αλλά η πρώτη σειρά που με έβγαλε στο κουρμπέτι και έγινα πασίγνωστος και υπερπόπιουλαρ :parta: ήταν η Veronica Mars...όσον αφορά διορθώσεις κλπ,άστο καλύτερα..είναι μακριά η λίστα..!


3)το ΚΑΛύτερο σου σήριαλ ποιο είναι;

Η πολυκατοικία και μετά το ρετιρέ..έχω ένα πάθος με μεγάλα κτίρια..Πάντως στο top4 μου είναι (χωρίς σειρά προτίμησης)

Veronica Mars
Buffy/Angel (μετράνε ως ένα)
Τhe Shield
BSG



4) Τι μπύρα πίνεις;

Heineken (Soze :P)

5) Τι σε buffiazei στη ζωή;
Οι δήθεν,οι φαντασιόπληκτοι και μερικές φορές η μιζέρια κάποιων.Ξούτ σε όλους αυτούς..

6) Πές τρία άτομα από το spam που θα ήθελες για συντροφιά σε ένα απομωνομένο νησί
Τι είναι σπάμ; (Σελήνη mode one :P)

7)Εαν γινότανε η συντέλεια του κόσμου και έμενες μόνο εσύ ζωντανός τι θα έκανες;
Υπότιτλους..Και θα ήμουν και περήφανος γιατί θα τους έβγαζα πρώτος απ'όλους..


8)Τι σου ΚΑΛογυαλίζει σε μια γυναίκα;
Βασικά,αυτό που κατάλαβα (λίγο αργά βέβαια αλλά το έμαθα) είναι οτι θέλω να έχει χιούμορ,και να υπάρχει καλή επικοινωνία μεταξύ μας.με τρελαίνουν οι έξυπνες γυναίκες,μου τη δίνουν οι κότες.Μελαχρινές προτιμώ,με εξαίρεση το Κριστενιώ..

9) Έρχεται η Kristen Bell,που θα την πήγαινες για all night έξοδο;
Στο σπίτι μου,στο κρεβάτι μου,για all night είσοδο (γλίτσας mode on)

10)πές και έναν ΚΑΛό λόγο και για μάς
ΚΑΛό λόγο! :P


bonus question...
tan tan!

11)Πότε θα παντρευτείς; (μαμά ΚΑΛ μόουντ)

Μέχρι τα 35 μου θα έχω αποκατασταθεί..


8 σχόλια:

  1. ωραία συνέντευξη!!Κι ωραία και πρωτότυπη ιδέα του concept,μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα ποιος είναι αυτός ο βρικάλακας τέλος πάντων; Και ποια είναι αυτή η Μπάφι; Έχει σχέση με το μπάφο; Και αν ναι μήπως έχει σχέση και με το προ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είναι μεταφραστής και Moderator στο www.greektvsubs.gr,τον έχω δεί σε κάποια threads :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αλήθεια; Η Μπάφι μόνο δε μου είπες ποια είναι και ποια η σχεση με το προ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μεταφράζει δηλαδή; Έγγραφα, όπως οι δικηγόροι; Έχει και σφραγίδα δικιά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγνώμη για την καθυστέρηση,δούλευα :) Λοιπόν,δεν ξέρω τι είναι η μπάφυ,τι εννοείς έγγραφα;Υπότιτλους βγάζει,όπως και πολλοι άλλοι :) Αλλά αν θέλεις ρώτα τον ίδιο,ξέρει καλύτερα απο μένα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχεις δει που κάποια έγγραφα πρέπει να είναι μεταφρασμένα από δικηγόρο; Αυτό νόμιζα στην αρχή. Και πώς τους κάνει τους υπότιτλους, με systran? Εσύ δεν κάνεις υπότιτλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όχι,δεν ασxολούμαι,είμαι σερβιτόρος :) και γι αυτό δεν έχω χρόνο με τίποτα,δουλεύω και υπερωρίες,εσύ μεταφράζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή